شناسایی یک واحد خشکه پزی متخلف در شهر قزوین 

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک واحد صنفی خشکه پزی متخلف در شهر قزوین شناسایی شد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک واحد صنفی خشکه پزی متخلف در شهر قزوین شناسایی شد.

خدایاری افزود: بازرسان جهاد کشاورزی حین بازرسی از اصناف حوزه کالا‌های اساسی به یک خشکه پزی برخورد کردند که حدود ۸کیسه آرد نانوایی درون مغازه نگهداری کرده است.

وی اضافه کرد: با بررسی کارشناسان و بازرسان معلوم شد که این کیسه‌های آرد از نوع یارانه‌ای و متعلق به واحد نانوایی است که با قیمتی بالاتر به واحد خشکه پزی فروخته شده است.

خدایاری گفت: سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحد‌های شیرینی پزی و خشکه پزی باید آرد مصرفی خودشان را از صنف و صنعت تهیه کنند.
 
 وی افزود: با توجه به اینکه اختلاف قیمت آرد صنف و صنعت و نانوایی حدود ۱۰ برابر است، صنف شیرینی و خشکه پزی به صورت غیرقانونی و با قیمتی توافقی از نانوا‌ها آرد خریداری می‌کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مصرف هرگونه آرد یارانه‌ای برای نانوایی در واحد‌های دیگر تخلف غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود که در این مورد متصدیان خشکه پزی و شیرینی پزی باید برای توضیح در نزد محاکم قضایی حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.